söndag 27 december 2009

YÖÖTÖÖÖBE

Min syster Wanda har fel. Eller rättare sagt hon kan inte bevisa att hon har rätt. Ni vet låten "Last Christmas" med Wham. Wanda påstår att den från början hette "Last Easter" detta låter ju helt fel i allas öron förutom just Wandas. Hon kan som sagt inte bevisa att hon har rätt men hon sjunger gärna med påhittad text. Om att George Michael kan se sin älskades ansikte i ett påskägg och att en hare snodde hans hjärta. 
Jag och Rut kollade på varandra och bara:

Förutom att skratta så jag får ont i magen så var jag i fredags ute och svirade så jag fick ont i tidigare nämda organ. Jag och dom jag hänger med var på Bruno Gallerians julfest och stökade. Bland annat spelade Basutbudet och  allt var peachy



Jag och Valle har även sett filmer som ska inspirera honom för hans resa till Sydamerika. Filmerna vi såg var
"Scareface" och "Blow"

Dom var inte särklit bra. 
anywho väl mött hästkött

-Harry 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar