torsdag 31 december 2009

Igår gick i tecknet i hår





Jag har köpt tio öl för dagens firande, tre av dom drack jag upp igår. Lite whiskey slank också ner. Som tur var jag inte ensam, August och Johan var med mig. Efter kanske den andra ölen tog vi av oss i bar överkropp och sjöng fölande sånger.

Under the bridge
The Shoop Shoop song
Uptown Girl



Alla dessa låtar hade en egen dans samt ett fett medley av  instrument spelade av oss. Alltså vi bildade ett eget luftband. Jag körde oftast bas, August sjöng och Johan slog på trummorna.



Jag fylldes av en sådan glädje och värme, kvällen slutade med att vi alla sov i samma säng. Det var som man skulle kunna säga "The night of a lifetime"


Det är så vackert så mina ögon fyllts med saltartad vätska
Nu ska jag prova min fluga samt för korta kavaj och bege mig ut på nattens äventyr.


Ehhhhm....Mjaaaaau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar