onsdag 9 december 2009

Känslan man har

jag kan bli stressad av rapporterna att detta års julförsäljning kommer slå alla tidigare år med en miljards billjoner kronor. jikes..
vad ska vi med alla tusen grejer till som vi köper till varandra runt jul?
missförstå mig rätt, jag älskar att få presenter och framför allt ge bort presenter. men jag tycker att det ska vara för att man vill ge bort något som man känner är helt rätt för personen som ska få presenten, inte för att högtiden kräver det.

hur som helst. mitt tips till en bra present som är klimatsmart och full med omtanke och välvilja finns här:

http://www.tradera.com/Teckningar-c3_230906

det är där jag kommer handla mina julklappar.

så, nu är det nog med moraliska funderingar för tillfället.

jag ska äta frukost och göra mig i ordning, sen bär det av till svenska dagbladet där ödet skall beseglas. men först ska jag väcka Susie.

/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar