tisdag 22 december 2009

Akt 2 (i vilken hjältinnorna njuter av den fina utsikten)

Så vi kom alltså till Fabriken där August ställde ut sina bilder. Där mötte vi upp med lite löst folk:


Vi dansade.

åldersgränsen var 18 och Susie och jag blev frågade vilket gymnasium vi gick i. sjukt bra att jag har the face of a twelve year old, för då syns det inte att jag egentligen är en snusktant som står och glor på alla snygga orörda killar. asså killarna som är födda -90 och -91 vad är grejen med dem? varför är de så sjukt snygga? det kanske är någon mutation i farvattnet av tjernobyl?

Anledningen att jag har ett litet linne och alla har full vinterutrustning är för att jag precis har dansat med tre 18 åringar. it was heaven. jag vet inte vad de tyckte men jag drog dem till mig med våld och stod och mös i mitten. (jag är väl medveten om att det här beteendet inte hade varit lika ok om jag var en 26 årig kille som stod och tryckte sig mot 18 åriga tjejer. )

två främlingar råhånglar i höger hörn.

nu ska Linus och jag kolla på Twilight och skrika högt varje gång edward cullen är i bild..

/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar