måndag 21 december 2009

Som en katt i en säck

Nu är mitt intränät up and running igen.
jag ska summera helgen och sådant.
Fredagen förlöpte smärtfritt förutom ett och ett annat sugmärke. Så kan det gå.

På lördagen ställde min bror August ut sina bilder på "Konstig Klubb"det kom asmycket folk var av nittio procent säkert var inne på sitt sjuttonde år. Jag höll mig i skinnet och förklarade min kärlek för ölets ömma kyss. 
Min kompis Viktor söp mig under bordet och när vi tillslut hamnade på berns gick jag rakt in i en glasdörr så att den skallrade. Mitt huvud och näsa fick sig en rejäl smäll, men lika glad för det är jag. 

Idag har jag och Rut brainstormat om en ny fet idé som kommer när den blir av knocka om kull hela kultursverige och dess fans.

Eftersom bilder säger mer än ord beroende på vem som pratar så bjuder jag nu på lite highkvalité(?) pics. 








Ajöss
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar