söndag 13 december 2009

Sponsrad av ödet

När man har en blogg så kan man kolla in hur många läsare man har om dagen, man kan även se från vilka källor läsarna härstammar. Tillexempel kan jag se att folk har hittat bloggen via facebook.
Vi får även en del hits från bilderdagboken.se, hur detta kommer sig vet jag inte. Jag antar att det finns en vänlig själ där ute som rockar bildagboken och länkar till oss.
Tack ska du ha.

Idag har jag firat min födelsedag i efterskott. Jag och mina systrar åt middag hemma hos mor och far. Min svåger och mina sykonbarn var med. En mycket trevlig tillställning och jag fick en tekanna samt en biografi om Edith Piaf.
jag tycker om henne och det ska bli kul att läsa på om en hennes liv.

Nu ska jag inviga min nya tekanna och sedan rita en stripp. Imorgon ska jag träffa Rutger (Rut) på frukostmöte.

So long flaggsång
-H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar