tisdag 15 december 2009

Bilderna passar inte in med texten



Filmen jag strax ska begrava mig i är "Once upon a time in the west" den är regisserad av  Sergio Leone
Innan jag hade sett denna film ville jag bara se den av den enkla anledningen att fodralet till dvd:n är så djävla snyggt. 
I die.
Filmen är så snyggt filmad och musiken är komponerad av ingen annan än Ennio Morricone 
Länken ovan är till en av mina absoluta filmfavoriter skapad av samma duo. Den heter "Once upon a time in America och är en Maffiarulle.  
Min absoluta favorit. 



Jag har även planerat att baka lite bröd ikväll, jag ska inte göra som Rut och höfta med receptet. Min plan är att följa det som om det vore min fars visdomsord. 
Han har ett gäng.

Soo anwho nu ska jag sätta igång.
Laters peeps
-Harry 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar