onsdag 30 december 2009

Musik för döva öron

Förra året hade jag en nyårsanthem. En låt hämtad från den fantastiska rullen "När lammen tystnar." > Goodbye Horses heter låten som jag förra året efter en flaska J&B dansade till. Eller dansa är att ta i. Jag stod och svängde med armarna och gungade med överkroppen. Det var härligt, det var också förra året.
Så i år har jag hittat en ny låt som kommer dansas till på exakt samma sätt. denna låt började som ett skämt, för i videon kan man se gitarristen spraka till cymbalen med en välriktad karatespark. Så för att se detta utförande så har jag kollat på videon om och om igen. Efter ett tag satte sig låten fast i mitt huvud och nu älskar jag den lika mycket som min son.

Så om ni är som jag så tycker jag att ni ska kolla videon , öva på en highkick och slutligen njuta av denna fantastiska låt.




Ps. hon på synten är också het. Ds


Gott nytt på er, jag älskar er alla
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar