lördag 12 december 2009

Hej vänner, skål vänner!

Jag åt precis något som jag trodde var en del av min macka det visade sig vara något helt annat. Smakade lite damm, jag antar att det är det.

Anywho just nu sitter jag och ritar. Jag har gjort en grej som jag vet att min kära kollega inte kommer att uppskatta. Jag har ritat lite linjer och tuschat en hel bakgrund som Rut oftast tycker ser plottrigt samt ofräsht ut.och jag ba
Whatevvaaaa! I do what I waaant.



     Före

     Efter


Imorse när jag vaknade hade jag currysås i hela skägget, trots det att jag tvättat mig med klorin så försvinner inte lukten. 
Djävla Hornstullsgrillen.

Jag svängde förbi seriebutiken Hallongrottan idag, Lina Neidestam som ritar serien Zelda hade signering, nu hade jag självklart glömt min bok hemma så jag fick nöja mig med glögg och pepparkaka. 
Inte helt fel alls. 






Om detta varit en blogg om kläder och stil hade denna bild platsat under rubriken dagens outfit. Jag vill bara uppmärksamma er alla om den fina halsduken jag fick i födelsedagspresent av den mycket duktiga Gustaf von Arbin. Han har gjort den själv och den är för tillfället min finaste ägodel.

Just nu ska jag ta mig en powernapp för ikväll ska jag på inflyttningsfest i Hornstull.
Väl mött
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar