tisdag 8 december 2009

rädda rönnen

Jag har kommit på en grym grej, jag tog mappen med alla söndagsbarnstrippar la sedan över denna mapp på min iphone och  nu kan jag läsa Söndagsbarn när jag vill.
Skrattade högt på tricken samtidigt som jag nös, tanten bredvid bytte plats och snorkade sig lite när jag gick förbi.
Jag döpte henne till Bettan och undrar lite vad hon gör just nu,

Jag har varit hela dagen med Alva, jag orkar inte skriva vad vi har gjort, men ni kan läsa om äventyret här

Har även köpt nya tushpennor och a3 papper, tänkte sätta mig och rita lite av mina "egna" grejor. Jag älskar att rita serier men just nu snurrar andra saker runt i mitt huvud.
Detta gav mig feeeet inspiration.




 Funderar på att rocka en ensam bio ikväll.

Laters
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar