söndag 13 december 2009

men hallå....


...hur svårt kan det vara för SF att göra en hemsida som inte är sämst. jag vågar påstå att i kategorin "service" vinner den årets bajskorv. nej nej jag ändrar mig, den vinner internets genom tidernas största bajskorv. och det här är inte en sån där bajskorv som man längtat efter efter att ha varit förstoppad veckor i sträck, utan det här är en sån där bakisbajs som aldrig tar slut.

jag pratade precis med min kära kusin som berättade att hon tycker att det är kul när vi länkar ord i våra blogginlägg. jag tackade och lät henne veta att den här bloggen upptar en ansenlig del av min vakna tid. vi konstaterade då glatt att det är en himla tur att både Harry och jag är arbetslösa. Jepp jepp ni läste rätt. på tisdag är min sista dag på Kartago. här är det snabba ryck som gäller.

Vi hörs imorgon
/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar