tisdag 22 december 2009

Bra sätt

Saker och ting förändras, nu är det jag som drar in degen till företaget som heter skruttuggla. Det är alltså mitt och Ruts Handels Bolag. Jag har fått ett illustrationsjobb åt ett företag som vill ha bilder till deras presentationer inom projektplanering. Oh Yeah Up i The Sauce.

Idag har jag och Jesper handlat all sprit och öl till mormors julbord, eller wheeltable (ha ha ha.)

Nu gör Jesper mat till mig, och tidigare idag fick jag mat av Hanna. Jag är som en hemlös med hem. Jag är matlös med hem rättare sagt.




LOLOLOLOLOLOL

Det har varit en bra dag idag fylld med kaffe och kärlek.
Snart är det hjul och då ska jag fira den som förra året. Frukost, Julbord och sedan varma mackor och te.
Bra skit, fiberrik och hård.

So long
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar