fredag 18 december 2009

Ratavar

Ah tja!
Jag är just hemkommen från James Camerons nya film "Avatar" jag såg den i tre d och den var en fet upplevelse. Storyn är som alla har sagt lite lös och förutsägbar. Jag såg liknelser med ett av Camerons andra verk "Aliens" alltså uppföljaren till "Alien." Avatar hade som Aliens robot maskiner som man sitter i samt en tuff och stark latinabrud. Inget fel med det.

Jag har lite problem med tre ddd det känns som att man hamnar utanför filmen ibland och då börjar jag tänka på annat. Men Avatar var fet och sevärd, en upplevelse och det är alltid bra. Eller det beror helt på vilket område man pratar om. Ni får använda er av er egna fantasi det är ingen idé att jag matar er med min 15-åriga pojkhjärnas tänkande.

Nu följer lite pixxxx





Lev väl
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar