torsdag 17 december 2009

HAJHOOOO SILVER

Jag tänkte just skriva något i stil med att "Shit vilken vargavinter vi har" sen googlade jag ordet vargavinter och det betyder tydligen att vintern är kall som fan. Det var inte den liknelsen jag var ute efter, det är förvisso kallt men jag ville som alla andra poängtera att det är sjukt jäkla mycket snö där ute.
Därför har jag isoloerat mig med ett par raggsockor och en kanna te. Igår var jag sjuk och låg hemma med feber. Eller jag drog hem till mina föräldrar ihop om att anden av mitt barnhem skulle kurera mig. Det visade sig vara effektivt, för idag mår jag bättre,  känns bara som att halsen är full av bomull. 

Igår såg jag filmen "Public Enemies"  då den är regisserad av Michael Mann och har några av mina favoritskådisar i ledningen trodde jag att denna film var något att ha. Om jag hade fel, det visade sig vara en tvåtimmar lång snoozefest. Det hände inget märkvärt under dess minuter  samt man lyckades aldrig bygga upp någon sorts känlsa för karaktärerna. Helt klart a waste of my motherflipping time.

Idag ska jag sitta barnvakt, det är runt klockan fem så tills dess ska jag se på film och äta thaigryta som min snälla inneboende har gjort.

Väl Möt
-Harry

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar