tisdag 29 december 2009

oh neeeej...


.... nu har det blivit som när jag kollade på Seinfeld säsong 9 i en sittning och jag blev kär i Seinfeld. men nu är det Larry David. han och jerry är lite lika men på pinsamhetsskalan är larry david 2.0 versionen. hans fru i serien är extremt tålig och förstående. vad är det med tv-serier med socialt handikappade och ofta fetlagda män gifta med smala socialt anpassade kvinnor. (simpson, family guy, våra värsta år....)? men kul är det. nej jag ångrade mig när i skrivandets nu. jag har ingen kärlek för Larry David. men han får mig att skratta gott.

/Rut

2 kommentarer:

  1. Peggy i Våra Värsta År är väl inte socialt anpassad! Men annars är jag med dig på alla punkter kamrat Rut!

    Tyvärr så är vi också smala och någorlunda socialt anpassade, vi borde faktiskt tjocka till oss och börja bete oss som idioter.

    SvaraRadera