tisdag 8 december 2009

Spindelmannen äter mig till middag ikväll

Jag sitter lite smått irriterad av ett brusande och susande som förstör mitt Siw Malmqvistmode. Låten "Bergsprängartango" kommer inte till sin rätt av detta helvetes brus.  Det kanske bara är mina öron eller så har min bannanflugekompis skaffat sig en famlij på typ trehundrafemtio. 

Igår fyllde jag år och Rut gav mig fritt val av film inne i videobutiken på Götgatan. Jag gick loss och kom hem med
"Starship Troopers"
"Pinocchio"
"Once upon a time in the West" och
"Nic and Norahs infintie playlist"   

Bra val och som tack sa jag till Rut att hon hade shyssta pattar och frågade om hon hade köpt dom på soptippen. 
Det är bara en jargong vi har.

Igår blev jag även tatuerad i mitt kök, vi gjorde som ryssarna och smälte en skosula och blandade det med urin. Denna massa användes senare som bläck.Maskinen var byggd av en gammal friistajl.


1 kommentar:

  1. YES, det är så födelsedagar ska fyllas, bläck blod och bergsprängartango. Du ska få caffe coretto med sprit när jag kommer hem, om en och en halv vecka. läk på

    SvaraRadera