fredag 11 december 2009

The changes aint changin me

Satan i gatan vad min morgon började bra. Halv åtta klev jag upp och befann mig en timme senare i Sofia Kyrkan där jag bevittnade ett mysigt luciatåg. Det var Sofiaskolan som framförde detta magiska och stämningsfulla spel.
Lite har fändrats sedan jag såg ett Luciatåg sist, när jag gick i skolan fanns det inga änglar med sminkad feja och korta klänningar. Tjejer i tomtedräkt med grönt smink i hela ansiktet har jag heller aldrig förr bevittnat.
Men det var ljuvligt och efteråt gick jag och fikade med den mest fantastiska Lina Önnerud.

Nu sitter jag hemma och har kollat mailen där två jobberbjudanden har strömmat in, ganska fett måste jag säga.

Jag ska sätta mig och rita en ny Söndagsbarnsstripp nu, jag har allt upplagt i huvudet och är säker på att det kommer bli AWESOME.

Så livet rullar på och det känns skööööööööönt.

Laters
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar