måndag 28 december 2009

Hårt Rain

Nu är jag nyvaken och dricker blaskkaffe med August och Lisa. Om ni inte vet vad blaskkaffe är så är det vanligt bryggkafffe som blivit för starkt (tack vare August) då får man komplettera med kokande vatten.
Detta har jag nu gjort och nu kanske min mage kan acceptera kaffe som frukost.

Igår innan jag somnade kände jag för att få ut den dåliga Cohenfilmen ur mitt huvud, så jag såg Bullit med Steve Mcqueen. Den var skum, eller biljaktscenen var mysko så det slog härliga till. Det var ingen musik utan bara motorljud och kanske efter en kvart så pangade den ena bilen och ett jävla molon av eld och rök spred sig över San Francisco.
Efter det somnade jag och vet ännu inte hur filmen slutade.

Nu ska jag sätta mig ner och rita bilder.

Hej hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar