tisdag 29 december 2009

Ungkarls liv på söder

Nu när August är hemma och hans föräldrar på Österlen så känner jag mig som om jag vore femton igen.
Jag har mer eller mindre bosatt mig hemma hos August, nu när kaffet slut har vi masat oss hem till mig.
August har en hund som heter Rossi vi bojkottar det namnet och kallar henne nu för Rostig. 
Rostig och jag kom till en början inte överens, hon har lite svårt för killar och betede sig ganska avigt mot mig. Jag gjorde the oldest trick in the book och ignorerade skiten ur henne. Om man spelar hard to get blir man tydligen mer intressant. Jag har aldrig försökt detta på människohonor men efter succén med Rostig så ska jag kan ske ge damerna på Berns ett försök.  

Det jag försöker säga är att jag och Rostig har nu blivit bästisar och hon hoppar inte upp i mitt knä i tron om att få mat utan det är en aktion av kärlek.

Här nedan följer bilder av det typiska ungkarlslivet.



Valle försöker desperat bli vän med Rostig. Varför vi inte har tröjor på oss är oklart

Här ser August pillimarisk ut, kanske för att han bajsade i vasken  
Vem behöver kvinnor när jag har Rostig?
Tror vi googlar ordet "könsherpes"
August relaxar med extrem smärta som sällskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar