lördag 31 oktober 2009

The thing about bread

Idag är det slutspurt som gäller, jag har bara två strippar kvar innan färgläggningracet börjar. Det känns bra och jag känner mig on top. Nu när jag kom till kontoret fann jag följande lapp.



Jag tror denna dag kan bli lika bra och vacker som när Gud skapade den, om man nu tror på sådant. Själv tror jag att vi alla härstammar från hajarna och det är därför jag fruktar och respekterar dom. Man ska ju ha respekt mot de äldre och de visare(?)


Jag säger som Tracy Morgan i serien "30 Rock."
"Live every week like it's shark week"

Ja, då ska man väl sätta igång med sitt och se till att få klart allt. Jag är sjukt sugen på en kopp te och jag tror att det är ganska lätt ordnat. Här nedan följer lite heta tips till er som känner er vilsna i musikdjungeln.

Lill Lindfors-Rus
Lill Lindfors-En sån karl
Siw Malmqvist- Bergsprängartango
Siw Malmqvist- Paloma Blanca
The Cure- Why can't I be you

Ja det här är ju bara några av de artister jag snöat in mig på just nu.
Så med dessa ord lämnar jag er
To the Idiotmobile
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar