onsdag 28 oktober 2009

Jag hittade ännu ett skäl för Rut att ta ut sin ilska på all världens elektronik, taklampan som hon köpte åt mig fungerar inte heller. Den vägrar lysa trots det att jag provat den i olika tak och byt glödlampan trehundra gånger.
På tal om elektronik så var det någon djävel som ringde mig kvart i fem imorse från dolt nummer, jag svarade men all som hördes från andra änden var en långsam låt om brustna omfamningar eller dylikt. Den enda människan jag känner som ringer från dolt nummer är min vän August. Det kunde omöjligt vara honom för att han låg och snarkade i sängen bredvid, ja vissa saker får man nog inget svar på. Så är det här i livet.

Anywho, jag ska rita en massa med serier idag, se nedan.



















Eftersom jag och Rut gjorde serierna som går i svd nu för en månad sedan så tänkte jag uppdatera om vad som komma skall. Vad gör Söndagsbarn denna månad?
Jag avslöjar lite highlights.
- Vi tar en inspirationsresa till Göteborg njuter av allt som finns där.
- Vi går på skansen
- Vi dricker kaffe på vurma och pratar om killar/tjejer
- Vi har en del krismöten på svenska dagbladet.

Jag passar även på att bjuda på en ny stripp eftersom jag gillar er så mycket.










Håll till godo och ta hand om er.

4 kommentarer:

  1. harry din bajskorv om du läser det här så ring mig på kontoret, min mobil fungerar inte.
    Rut

    SvaraRadera
  2. åh. jag är nog kär i harry. om du inte hade en sån fin flicka och jag inte hade en egen lika fin pojke så hade jag nog hånglat upp dig på spybar första bästa tillfälle. such a shame att vi inte träffades för några månader sen! jag ska lägga till dig på min "lista på undantag jag får hångla upp trots pojkvän". Du hamnar precis under Brad Pitt. Bra jobbat.

    SvaraRadera
  3. Oj, man blir lite generad jag är svag för smicker.
    Ja spy bar är ju stället för att hångla upp mig på. Eller det var stället ska jag säga. Jag är en förändrad man(?) nu inte lika lössläppt som då.
    jag skulle också villja hångla med Brad Pitt, jag skulle ta honom när han kör motorcykel i Benjamin Button.
    Ha det fint
    -Harry

    SvaraRadera
  4. Kan du inte visa en bild på din tjej också? Det vore kul att se vem the lady in question är.

    SvaraRadera