onsdag 21 oktober 2009

art and fart is just a letter apart

jag älskar duchamp. han är ett riktigt praktpretto. men jag säger som vår goda vän aaron kopff: "Pretentious means you care" jag håller med. för den okunnige är det lätt att avfärda Duchamp som pretentiös med motiveringen "det där kan vem som helst göra". men jaaaaaaaaa... det är inte det det handlar om.



men vad är det det handlar om? varför började jag skriva om det här?

nu sitter jag ensam på kontoret och ska snart börja jobba med serien igen.

om en timme är det arkiv x-klubben . jag vet inte om harry har berättat det men varje onsdag träffas vi (inte ebart harry och jag vi har några kompisar och två systrar till som är med) och kolar på 3 avsnitt av arkiv x. det är sweeet.

kvällen i ära har jag bakat en sockerkaka.



jag kunde inte låta bli att lägga upp den här bilden. är det kanske världens tråkigaste kaka? vem bemödar sig att fotografera en sån kaka för att sen lägga upp den på nätet? den är säkert tagen för ett brittiskt matlagningsmagasin. typiskt britter.
det är humor det.

/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar