måndag 12 oktober 2009

Fanzine till fansen

Oj oj vilken morgon känns som om det kommer bli en fin fin dag.
Det hela började igår kväll när jag läste två härliga mail, det visade sig att det finns några söndagsbarnsfans därute. MARIA OCH SOFIE det är självklart att ni ska få ett varsitt Fanzine, jag lägger dom på lådan idag. Maria, din kompisar Alma och Lily får också ett. 
Tack för alla fina ord, det värmer när höstvinden blåser genom mina allt för tunna jackor.
Om det finns fler därute som Maria och Sofie som känner att de gärna vill ha mer av Söndagsbarn så var inte blyga maila till oss på sondagsbarn@gmail.com.




Efter det att jag totalförvirrad irade omkring på söder i morse för att ta mig till kontoret hände en annan fantastisk grej. Jag kom på hur jag ska rita en hel stripp, jag vet precis hur alla rutor ska se ut och det fyllde mig med ett lugn som jag antar bara björnar kan förstå när de precis gått in i sin vinterdvala. 

Japp japp livet är skönt och jag känner mig på topp.

Nu återgår jag till mitt.
-Harry

1 kommentar:

  1. Ååååh tusen tack! Det känns lite som att jag bombarderar varje inlägg med hur jävla bra ni är, men jag kan helt enkelt inte behärska mig. //Maria

    SvaraRadera