måndag 19 oktober 2009

Sie sind immer da

Bror, Fanny, Frida och Denise nu är era Fanzine på väg. Eller jag lade dem i brevlådan för tre minuter sedan och den töms inte före klockan 18. Men efter den utsagda tiden, då är de på väg. 

Någon gång under denna vecka kommer en av stripparna i Svenska Dagbladet se väldigt bekant ut. Som en gammal vän eller släkting som man gärna omfamnar, inte för att man måste utan för att man vill. Anledningen till detta trivsamma igenkännandet  är följande. Rut och jag råkade lägga in en stripp som redan publicerats förra månaden.  Till svars för detta står  den mänskliga faktorn eller Harry faktorn  som min kollega brukar kalla den. Denna gång var det faktiskt inte mitt fel.
Hur som haver för att gottgöra för detta misstag bjuder jag nu på en stripp som ingen annan förutom Karl-Mental har sett. Rut har inte ens sett det färdiga resultatet,  




Nu ska jag fortsätta rita för jag har asmycket att göra.
So long flaggstång
-Harry

1 kommentar:

  1. YES!
    YES!
    YES!
    Paketpost! Postpaket! HURRA!!!

    Denise... det är ju min sköna jobbarkompis från Grönan ju. Tänk vad världen är liten ändå... :D

    SvaraRadera