söndag 25 oktober 2009

Bright hey hey hey


August frågade mig om jag inte borde vara mer stressad än vad jag är. Jag svarade jo men jag är ju dum i huvudet.
Rut däremot verkar stressad som få? Men vi är ett bra team, så det löser sig nog.
Har ni någonsin tänkt på att i Markus Krunegårds låt "Hela livet var ett disco" låter han som Pontiak (80-talet)
Det är sådant jag tänker på, det kanske är så stress funkar för mig. Jag stänger av helt och hållet och fokuserar på andra saker som vad en måltid på "Gyllene Gaffeln" i Ankerborg kostar. Säkert mycket mer än 500 hundra spänn.
Jag känner att jag svamlar iväg nu och ska därför se på "Blade Runner" och käka pizza. 

Tjena Tjena 
MIttbena

2 kommentarer:

  1. tja! undrar om din gammla blogg finns kvar? vad heter den isf? älskar söndagsbrans förövrigt. som fattig student prenumerar jag på svd endast för att läsa söndagsbarn. hatar torsdagarna. =)
    /Hannah

    SvaraRadera
  2. Hej Hannah!
    Ja den finns kvar, jag skriver inte i den men det årterspeglar mitt liv för ett år sedan så om det låter intressant så kolla in den på
    tjyvengustaf.blogspot.com

    Torsdagar är helt klart sämst
    ha det fint
    Harry

    SvaraRadera