tisdag 6 oktober 2009

Rita Rita Rita hela dagen lång

Rita serier är det bästa som finn i hela världen, det är till och med bättre än krig.
Jag sitter ofta i 5-6 timmar och jobbar med serien, eller inte varje minut kanske. Ibland tar jag pauser för att stalka folk på facebook, ringa Rut för att berätta en stripp jag kommit på eller bara för att rita något annat. 
Då ritar jag mest sådana här grejor.















Den sista bilden är ett brevpapper, jag ska brevväxla med en kompis i L.A men jag är för lat. 

Jag undrar om ni tycker att det blir lite för mycket inlägg per dag på denna ypperliga blogg, säg till i sådan fall. 

För alla er som gillar Söndagsbarn så vill jag bara meddela att vårt FANZINE finns till den som vill ha det. Maila er adress till sondagsbarn@gmail.com så får ni ett. 
Det är som musik för döva öron.

Åter till verkstaden
-H

2 kommentarer:

  1. Nej, det är inte för mycket. Fortsätt att blogga. Ni är de bästa. Ni är som den där kakan till morgontekoppen som man är för trött för att sätta i sig, så istället bläddrar man till näst sista sidan av SvD. Ni är fannimej anledningen till att jag betalade 50 spänn för en ynka serietidning då det begav sig.

    SvaraRadera
  2. Tackar man Tackar.
    Ja morgonkakan är knepig, en våg av nöjdhet och illamående sköljer över mig när jag äter sådana.
    Tack och Tack
    -H

    SvaraRadera