onsdag 14 oktober 2009

Rut och jag är ofta bra på att kommunicera med varandra men igår slog det slint. Vi lyckades uppdatera bloggen nästan samtidigt. Om det är vårt största problem så har vi det nog ganska bra, vilket är tur för i morgon ska vi bli intervjuade av damernas värld. De ska göra ett repotage om syskon som arbetar tillsammans. Hur det är om det är mycket tjafs och så vidare. Det ska bli kul som fan, jag tycker det är kul med intervjuer. Ha ha nu låter jag som värsta världsvana serietecknaren som bara: Oh jag älskar intervjuer och att nå ut till folket,
Ha ha, hur som haver tror jag det kommer gå till på detta vis. Rut och jag kommer babbla på (om bra saker) Rut säger något storartat som hon har velat förmedla till omvärlden men aldrig haft sin chans. Hon kommer ta denna chans nu och uppmanna folket om att inte ät pandor eller något sådant. Jag kommer säga ett par halvt genomtänkta grejer och Rut kommer få sista ordet.
Om ni nu uppfattar mig som bitter nu så är det inte meningen, jag gillar min och Ruts dynamiska duo och jag gillar hur vi framställs. Det är bra om det sista ordet är genomtänkt istället för att jag kanske säger något plumpt i stil med: Visst ni att låten "wild horses" av the Rolling Stones handlar om kokain?
Det trodde jag förut och berättade det för så många jag kunde, sen tänkte jag efter och förstod att så kanske det inte var. Detta har jag fått äta upp i några år.

JAg kanske bara ska behandla journalisterna som Bob Dylan gjorde

På tal om gamle Bob så har han idag släppt sin nya skiva Christmas in the Heart, en julskiva med finstämd Dylan kråksång.

Hur som haver så kan jag visa en bild på en ny stripp den är inte klar, men ack så rolig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar