lördag 17 oktober 2009

God morgon

till er alla. 
Anledningen att jag varit inaktiv på bloggen är på grund av den bortföring jag utsattes för i torsdagsnatt. Aliens hade smart och smidigt gömt sig i mina glas och varje gång jag drack dunklades mitt sinne,  kvällen lös märkligt nog upp. Folk log mer, dansade mer,  och kramades mer. Detta gift eller experiment höll i sig till tidig fredagsmorgon. 
Då jag vaknade runt sju på morgonen möttes jag inte av den skrattande och dansande världen jag så glatt omfamnat kvällen innan. Nej, nu var det arga blickar, föräldrar som skyddade sina barn och hytte med näven efter mig. 
Som ni kanske förstår så hade jag efter detta bemötande ingen ork att göra något förutom att sova och äta tacos.  Idag mår jag mycket bättre och känner mig inte alls lika svag och eländig.

Således mot ritbordet
Adjöken
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar