måndag 5 oktober 2009

Mikael Sol i mitt hjärta

Alldeles nyss sa Mikael Sol att han läser den här bloggen varje dag, det hoppas jag att alla gör.
Micke skriver själv en blogg som förhoppningsvis ska bli hans andra bok nån gång i framtiden.


För ett år sen gav micke ut boken Till Alla jag har legat med. Först när jag läste boken så tyckte jag att den var skit. jag fattade inte vad grejen var med att exploatera sitt sexliv på ett gnälligt och ocharmigt sätt. men sen när jag hade läst klart boken (det är en sån där bok där slutet binder ihop handlingen på ett fantastiskt sätt) så hade jag ändrat uppfattning helt. Enligt mig är Till alla jag legat med den bästa romanen för oss 80-talister som kom ut förra året. . Har du inte läst den så rekomenderar jag den varmt.

Sen är micke duktig på at rita också. På torsdag är det vernissage för hans utställning i gamla stan. det är bara att komma dit.

Nu ska jag träffa Harry på stan, han ska få det nya materialet jag skrev igår (det är en skrattfest).
/Rut

1 kommentar:

  1. Tänk... Mikael som alltid skriver på sin blogg att han aldrig läser andras bloggar... Det här är stort, Söndagsbarnen... stort.

    <3

    SvaraRadera