onsdag 21 oktober 2009

Letting the days go by

Jag kom just hem från en staidg lunch med min kollega och att av våra fans. Han heter John, han är djävligt grym och i dessa hårda tider vickar han på skolor. Alltså han är vikarie där, han går inte till skolor och vickar på dom för att se om dom håller. Hmm jag tror inte det finns någon med det jobbet.
Jag vet bara att mitt jobb är det bästa i världen och att jag idag har jobbat hemifrån, ja det strider mot det jag sa igår men det har fan gått bra. Har inget ordentligt ritbord här så jag tog en gammal bricka och tejpade fast dagens stripp på denna. Nöden har ingen lag, jag tror att den har ett gäng regler men jag orkar inte lära mig dem just nu.




Jag var och tjackade en nu cirkelmojängslinjal på en konsthandlare vid hornsgatan, den var svindyr. Jag försökte lista ut om den var gjord i diamant eller något annat häftigt. Det visade sig vara plast och jag kände mig snuvad på konfekten. Maaan nu blev jag sugen på godis.

-Jag vill tatuera in "heroin" någonstans. Klämde just min roomie ur sig, jag tror det är dags att återgå till jobbet.
Såhär såg min arbetsplats ut när jag satte igång med jobbet i morse.




Ja inspiration finns det gott om här på mariatorget.

Väl mött
- Shanghai Kid

1 kommentar: