tisdag 27 oktober 2009

I guess I'm already there

God eftermiddag!
Imorse var det meningen att jag skulle vara på kontoret halv tio för att öppna dörren för rörmokaren. Jag utgick från att de denne skulle vara sen då det är lite av det branschfolkets jargong. Naturligtvis visade sig att röris var i tid, då jag var fem minuter sen så blev det ingen åtskruvning av handfat.
Jag vet inte vad jag ville ha sagt med den lilla historien.


Såhär avslappnad och häftig är jag inte idag


Jag mår mer såhär.


Igår när jag och August gick på gatan hittade vi en hel ziplock påse med gräs. Nu sysslar inte jag med sådant då jag tycker att jag kan vara naturligt hög på min fantasi, skeva verklighetskilldringar och mina dagrdrömmar. Hur som haver så lät vi gräset ligga och hoppades på att den skulle göra någon människa lycklig.

Nu ska jag rita serier, det är sådant jag gör.
-Harry

1 kommentar: