fredag 23 oktober 2009

After Hours

Jag vill okså skriva inlägg om böcker som förändrat mitt liv, men nu har jag bara läst om samma böcker i tio år. Så listan är inte lång. Men det är inte kvantiteten som räknas utan det är kvalitén.
Igår satt jag uppe till 3 på natten och ritade serier, inte bara för att hålla deadline utan även för att med ett skratt till morgonkaffet förlänga svenskars liv.  Japp det är ett tufft jobb, men någon måste göra det.
Nu har min käre gamla vapendragare kommit upp till Stockholm så i helgen ska vi leka som aldrig förr.
August som han heter har sparat mustasch och även köpt en röd mössa, så han ser mer eller mindre ut såhär


Igår när jag satte uppe och ritade lät jag Seinfeld rulla i bakgrunden. Jag såg åtta avsnitt på raken och blev smått galen, fast på det bra sättet. Men nu ska jag rita klart den strippen jag påbörjade igår, jag minns inte så mycket av vad jag ritade. Jag tror kanske att det blev bra det är kul vad sömnbrist gör med en.

Allright take care and cover
-H

1 kommentar:

  1. Randall McMurphy, sannerligen en man som är galen på helt rätt sätt! <3

    SvaraRadera