torsdag 15 oktober 2009

Musik för folk



Kolla vad glad jag är.

Jag har just kommit hem från en intervju med två härliga journalister från Damernas Värld. Rut var också där, repotaget skulle handla om syskon som skapar tillsammans. De intervjuar två andra syskonpar men jag var den enda killen som har varit med än så länge. Ganska fett.
Något annat kul var att personerna som intervjuade hade koll på serien och tyckte om den. Nu vet jag att det är journalisters jobb att kolla upp lite background om de personer som ska intervjuas. Men det kändes som dess två hade en personlig och genuin kontakt med serien. Då känner man sig glad och uppskattad plus att inspirationen till att rita bara sköljer över mig.

Om det finns folk därute som också gillar serien får ni gärna lämna era synpunkter på svd redaktionschefs blogg. Det är just nu mer missnöje än nöje om Söndagsbarn där. 

Nu ska jag bege mig till kontoret och rita som aldrig förr, först ska jag få te här hemma av min roomie som gärna gillar att vara naken. Om jag ändå hade hans freespirit sinnesstämning.

Adios
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar