onsdag 7 oktober 2009

Hår och svål

Dagens stripp i Svenska Dagbladet är en ren tribute till Ruts hjältinna Kristina Lugn. Jag hoppas att hon läser den. 

Själv sitter jag på kontoret och ritar en stripp om Tyska Skolan, där både jag och Rut gick en gång i tiden. Sehr Schön 













Jag och tre av mina kära vänner har även startat en pakt där vi inte får klippa oss på ett år. Förloraren måste kissa på sig och sedan köpa ett flak starköl på systemet. 
Jag är helt inställd på att jag kommer klara mig längst, detta är bara för att jag har enorm scenskräck när det kommer till att kissa inför folk. Så det är av ren skräck som jag håller ut.

Såhär kan det se ut när man planerar saker på fyllan, nu har det bara gått en och en halv månad.

























Ja nu 
ska jag återgå till att tämja tigrar.
Adios
-H  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar