måndag 26 oktober 2009

Håkan Hellströms nya singel en midsommarnattsdröm

Jag har druckit asmycket kaffe, typ femton koppar. Min mage kommer inte tacka mig sedan. 
Men just nu kan jag inte tänka på den även fast det är en del av mig och jag älskar att tänka på just mig själv. Det och  saker som lägger sig över mitt sinne som ett lugnande silkestäcke.
Exempel på sådana saker är förutom min käraste, nybryggt te, toast och Dale Cooper.

Ja, snart kommer Rut hit och ska sno datorn, hon ska nämligen börja färglägga och vi har bara en dator. Jag har alltså ingen aning om hur jag ska kunna blogga nu. 
Det måste gå att lösa på något sätt. 
Nu bjuder jag på en finstämd låt om livet.




Ja nog om det nu
-Harry

4 kommentarer:

  1. Jag älskar er! Jag får Svenskan varje dag men läser bara serien och slänger resten! :D
    En fråga: Kommer Rut både på idén till serierna, textar dem OCH färglägger? Vad gör Harry??

    SvaraRadera
  2. Hej Julia
    Jag gör samma sak med min tidning
    Jo så här är det. Rut kommer på cirka 85% av allt manus, jag kommer på resten ritar allt och sedan försöker vi färglägga hälften var. men med tanke på att vi trasslat in oss i ett stressinferno får Rut färglägga mer denna månad.
    Ha det fint
    -Harry

    SvaraRadera
  3. Här hos syskonen Andersson hittar man alltid det finaste livet har att bjuda på, Dale Cooper och Brit 'n J'main, det kan inte bli mycket bättre än så. <3

    SvaraRadera
  4. aha! shit vad ni uppdaterar den här bloggen ofta :) ni är grymma hur som helst.
    /J

    SvaraRadera