måndag 5 oktober 2009

Flotte Per



jepp jepp jepp... Harry och jag har varit och hämtat varsitt ex av nya People och sen gick vi och firade våra framgångar. Festligheterna ägde rum på Gunnarsons konditori på götgatan. Där är det hutlöst dyrt men mycket gott och mysigt.

Harry åt prinsesstårtaoch jag åt Oscar II:s Tårta.

Jag tycker att våra val sötsaker inte bara återspeglar vårat intresse för monarkin som institution
utan även att inte ens när det är dags att äta tårta så kan vi slå os fria från det hetronormativa samhället. Harry fick en prinsessa och jag en kung.

vi drack te och pratade om BOKEN (Söndagsbarn year one alternativt Söndagsbarn first blood), vilka vi skulle tacka i förordet, var releasfesten ska vara och vad vi ska göra av alla pengar vi kommer tjäna. Det kommer att bli PH-phat.

Så här kommer det att se utt då. det känns överflödigt att skriva vem som är jag och vem som är harry av joakim och kalle.

vi kom på lite nya strippar som jag ska skriva nu. mitt liv är som en enda lång skrattfest.

/Rut

3 kommentarer:

  1. Gick ni till Gunnarssons utan att ta en Gunnarsson special? Den är ju den godaste! Och den finns b-a-r-a där!


    ...first blood låter definitivt coolast. :)

    SvaraRadera
  2. Glöm inte att bjuda mig till releasefesten! =)
    Tack för kakan och böckerna Rut! Vi får ta och ses snart igen! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Söndagsbarn! Visste ni att det var grisvecka denna vecka?
    Jag fick veta det av Johan Jergner. :)

    Kan inte ni rita en gris till er blogg också, som en hyllning till grisveckan?!

    Kramar
    Frida

    SvaraRadera