söndag 4 oktober 2009

Up in the sauce

Greetings
Idag har varit en lång dag, jag gick upp klockan sju för att tvätta alla mina kläder. Det var ganska jobbigt faktiskt för att tummlardjävlulen lyckades inte få allt torrt. Så nu har jag inrett köket med mina skjortor, strumpor och kalisonger. Det ser ut som en exotisk djungel.















Efter jag designat klart i köket hängde jag upp min Åke Jävel affisch som jag fick av Galago förlag när jag var på bokmässan. Jag älskar den, mycket fin.














Men den bästa nyheten idag är att Rut och jag har blivit intervjuade och är numera med på en blogg om shyssta stilar. FANATIC heter bloggen och där kan man se mycket fina bilder av Izabelle Englund och en bra intervju som siteägaren Thomas Lingsell stod för. Kolla in ni med, jag bjuder på lite naket och Rut på slagkraftiga åsikter.

Annars rullar livet på och nu ska jag till mor och far på söndagsmiddag.

Lev väl
-H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar