måndag 5 oktober 2009

Inspiration

Jag sitter på arbetsrummet och längtar tills det ska bli lunch. Min roomie som för övrigt måste vara den bästa i världen har givit mig en lunchlåda. Han jobbar som servitör på bland annat Grill, så idag spisas det fläskfilé och potäter.

När vi intervjuades i SVD så sa jag att det ända jag lyssnar på när jag ritar är Bob Dylan. Detta är halvt som halvt sanning. Innan Bob Dylan försvann från spotify så var han regenten över alla andra artister.  När han av högre makter blev störtad från sin tron bestämde jag mig för att bygga upp spellistan med lite andra artister. Denna spellista heter tjejer och påbörjades i Januari. Om ni vill ta del av min vardag så lägg in spellistan i ert spotify. Jag kan redan nu säga att Amy Diamonds låt Shooting Star är med. Hur kan man inte vilja ha min spelista nu.

Andra saker som inspirerar mig är youtube klipp, ofta tagna hur filmer jag gillar. Här nedan kan ni se ett par.







Nu ska jag återgå till mitt ritbord och den kalla vätskan jag kallar te.

So Long
-H
Just det om ni hittar gratistidningen People någonstans så bläddra i det tills ni ser min nakna överkropp. En liten intervju med Söndagsbarn, fett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar