måndag 2 november 2009

och det är Måååååååååååål!!!!



yes! vi är klara med allt materieal till vår deadline som ska lämnas in på svenskan idag. Harry och jag satt hemma hos mig hela dagen igår och jobade, men vi blev klara. jag är så stolt att vi har lyckats göra 30 helt nya strippar och att vi lämnar in dem i god tid. fett.
till nästa gång så ska vi lägga upp arbetet bättre så att vi inte sitter med skägget i brevlådan (världens bästa uttryck) sista dagen, och ser hur det brinner i knutarna (ett annat bra utryck).



som ni kan tänka er så blev det ganska flamsigt periodvis igår. bland annat nr vi tog våra 5-minuters pauser för att kasta dart. jag har nämligen en darttavla i köket och mam man är sjukt grym (som jag är) så kan man stå ända borta i hallen och kasta pil.
Harry ville också visa at han minsann var en modern robin hood ställde sig i hallen och kastade utav bara helvete rakt in i dörrposten där pilen slog bort en flisa för att sen sätta sig i väggen snett under darttavlan.

nu imorse hade vi morgonmöte på blooms, men vi var så trötta att vi bara satt och stirrade ut genom fönstret.



okej.. nu på radio (P1) är det en person som tycker att man ska sätta flygplanspriserna efter personers BMI eftersom det är dyrare med bränsle när man flyger tjockisar. hon tycker att priset för en normalbiljett ska utgå ifrån att man inte får väga mer än 100 kg. så om en passagerare väger 65 kilo så får denna person altså ta med sig 35 kilo i bagage.
LOLOLOLOLOL (asså jag vet at det är töntigt att sriva LOL men det är ju så kul, nästan lika kul som att säga det. prova LOLOLOLOL). jag älskar P1. nu är det massa arga tjockisar som ringer in.

Jag kan rekommendera Allvarligt talat med Kristina Lugn. det är balsam för själen.

/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar