onsdag 4 november 2009

Märk väl




Jag gillar att sitta i bar överkropp i min hästmask, några frågor?
Ja man kan ju undra vad som händer på bilden, det ser ut som om jag blir rånad. Frågan är då, vad skulle man sno av mig? Min stora oljemålning med motivet aborre? Mitt asfina Björn Ranelid porträtt målat av ett fan? Nej jag tror att kronjuvelen här hemma skulle vara min ost jag har köpt. Om man bortser från Cristal flaskan som ligger i kylen (true story) så är osten det dyraste jag äger just nu. Men det är en lånad lycka, snart kommer den ta slut och då jag äger minus nittiofyra kronor så dröjer det innan jag kan köpa någon ny. 
Jag gillar verkligen ost.

Jaha ikväll ska jag ut och se premiären av min kompis Marcus skidfilm "Catch us if you can" kommer bli fett, sen ska jag på skivsläppet av "Name the pet" kommer minst bli lika fett.

Så nu ska jag svida om, jag är sjykt peppad på att klä upp mig.

So long Flaggstång
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar