måndag 16 november 2009

Min dator har gått sönder. Den är stendöd vilket har resulterat i att jag nu sitter med en asgammal skitdator. Det går knappt att surfa på nätet och det går verkligen inte att lyssna på spotify. Så nu lyssnar jag på ett Itunes biliotek som funnits på den här datorn i två år. Det är en trip down mermorytown, det är ganska trevligt.
Facebook kan jag inte heller besöka, vilket är bra för min arbetsmoral men dåligt för det lilla sociala liv jag har här på kontoret. Utranför balkongen har byggjobbare ställt upp en galen byggnadsställnig, jag hoppas lite att någon av dem ska tappa fotfästet och ramla ner på min balkong. Då måste den klumpiga byggjobbaren bli min vän. MOHAHAHAH

På onsdag har jag prelbokat ett möte med Thomas Olsson, vi ska diskuter söndagsbarns vernissaaget som ska äga rum i slutet av november. Jag återkommer med mer info, när jag vet mer.

Nu ska jag rita serier för enligt Rut ligger vi redan efter, livet är bra härligt.

Ha det fint
-H

PS, jag kan heller inte lägga in sådana där hysterikst rolig länkar, skit också. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar