måndag 23 november 2009

Halv fem Hornstull

Nu är jag hemkommen samt bortkommen. Idag har jag hängt alla tavlor så det blev fina fisken inför imorgon. Jag fick hjälp av min bror från en annan mor Karl Mental. han har även intagit köket och snurrar nu ihop en pasta carbonara al'a Karl.

Ikväll ska jag gå på bio och se Wes Andersons nya film "The Fantastic Mr Fox" jag är taggad. För gamle Wes är lite av min gud samt fader. Eller jag har ju en annan far som är grym på alla sätt och vis. Men Wes är nog mina tankars far, han och Barbro Lindgren.

Jag och August min andra bortkommna bror sitter här i min soffa och diskuterar vem vi gillar av old school svenska hemtjejer. Jag sa att jag inte skulle banga på en ung Siw Malmkvist. August är mer inne på Monica Zetterlund men vi kom överens om att Lill Lindfors ockå är en vinnare. Eller det beror på om vem hon ligger med....eheheheeeee

Nu ska jag äta rita lite och sedan bege mig ut.







Ola Paloma Blanca.
Eder Harry

1 kommentar:

  1. Isolde of the X-files23 november 2009 kl. 17:44

    Jag ska gå förbi på en förhandsvisning på vägen hem!!

    SvaraRadera