torsdag 12 november 2009

måndag hela veckan..

(så här ser det ut när jag ska sova)


igår innan jag somnade kom jag på två hysteriskt roliga strippar och den här gången (efter 5 år ) kom jag ihåg att skriva ner dem. normalt brukar jag ligga där i mörkret och fnissa för mig själv, och tänka att " den här idén var så bra att den kommer jag att komma ihåg när jag vaknar imorgon". jag vågar inte ens spekulera i hur många mästerverk som slukats av den eviga glömskan på grund av detta.

hur som helst. imorse hittade jag några kryptiska anteckningar på en papperslapp brevid sängen. jag skratttade när jag läste dem, och insåg att det var ju de där roliga grejerna jag skrev ner igårkväll. (det är en av bieffekterna av min nya medicin, min närminne har blivit ommöjligt ännu sämre. men fördelen är att jag kan glädjas åt mina egna skämt på ett helt nytt sättt, eftersom varje gång jag läser dem är det som det vore första gången...)

så.. var var vi... vad är det här för blogg... hallå....

/Rut?

1 kommentar:

  1. HARRY!!!!!!!!!

    var det du eller din tvilling som satt på non solo bars uteservering idag runt kl tre???????

    om det var du: FAKK varför har du flickvän?! åh vad jag annars lätt skulle gått fram till dig o...jag vet inte. råstirrat. och gjort lite annat. hehe. ja, men du fattar.

    om det inte var du: du har en tvilling någonstans i sthlm. hör med dina parentos.

    SvaraRadera