fredag 27 november 2009

City is a pity

Jag tänker inte kommentera Ruts tidigare inlägg, det är för att hon har rätt. Jag har inget problem med det. Att hon har rätt alltså, häromdagen sa hon åt mig att inte ha ett inrammat poträtt på nattygsbordet för den kunde åka i marken. Jag fnös och gjorde ett häftigt karatemove för att skrämma henne lite.
Men morgonen därefter ringde alarmet och jag blev så rädd att jag smällde till porträttet som flög genom halva rummet, ramens glas  gick i tusen bitar så jag spenderade morgonen med att plocka glas och svära.

Nu har jag ritat klart två strippar, det är det enda jag har gjort idag. Men nu ska det bli ändring på det. Min kompis Kalle ska spela på ambassadur ikväll. För er som inte vet så är det stans brat-ställe. 
Kalles band spelar reagge och är nog bäst i Sverige. Fritjof & Familjen heter dom och såhär ser de ut.



Man kan ju undra vad bratsen tycker om reagge, man kan även undra över vad jag ska ha på mig för att smälta in. Jag funderar på ridstövlar och oljerock. 

Nu ska jag sträcka på mig. 

Hola Back
-Harry


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar