lördag 21 november 2009

se nedan

jepp jepp jepp. precis som harry är jag också peppad (asså jag vet att det var världens töntigaste länk, helt klart min sämsta hittills) inför ikväll. och som alltid när jag blir uppspelt så somnar jag, så jag ska nog ta en power nap nu. och sen ska jag hem till harry och dricka white russian. och vi ska öva på att inte verka för eager att prata med Martin ikväll.

Sist vi 3 var på fest tillsammans slutade det med att en kraftigt berusad harry gav sig på att berätta en alldeles för lång historia som kretsade kring en chilifrukt som någon hade i en bröstficka om jag inte missminner mig, bara för att efter 3 minuter, när martin och jag stått tysta och spänt väntar på att få höra upplösningen på historiern, inse att han har glömt punch linen.(jag tycker inte att den meningen var för lång). som tur är så är min bror en social gigant och löste situationen genom att börja mumla och backa där ifrån. så kvar stod jag och martin. jag börjar då, av någon konstig anledning börja prata om aktier för att visa att min värld är större än bara serier. det är den helt klart, men den täcker inte området aktier. så jag gjorde en harry, började mumla och backde därifrån. ahh it was quite the party...

nu ska jag power nappa.

/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar