fredag 20 november 2009

Han är tillbaka

Kära läsare, mig har det varit tyst på ett tag. Detta beror inte på att jag försvunnit ut på galej och galenskaper. Eller jo det beror lite på det men jag har ju som bekant inte haft någon dator. 
Igår löstes det problemet, min kära kollega, vän samt syster hookade mig med en dator. Den är jättefin och jag har nu installerat spotify. Så jag känner mig som en människa igen.

Rut påstår att vi tappar läsare om jag inte skriver blogginlägg, det har jag svårt att tro men mer vatten på min egokvarn kan inte skada.

Jag har även tack vare min vän Marcus fixat en ny mobil, nu rockar jag en Iphone. Det var inget fel på min förra mobil, den är i praktiken till och med bättre än min nyfunna. Ni förstår min Iphone är av den gamla generationen och jag kan egentligen inte göra något kul med den alls, eller jag kan föresten ta bilder och det är ju ett plus. Bevis syns nedan.




Jag ska rita sjukt mycket serier innan kvällen faller på, när det väl händer ska jag på bio och se min andra film denna filmfestival.
Igår såg jag "Whip It" och är nu mera totalt plattfall förälskad i Ellen Paige. Jag var det redan när hon spelade Shadowcat i X-men 3. Jag menar hon har spelat i en superhjältefilm som från början var en serietidning. Och jag ritar ju serier, så jag ser en fin link. Jag hoppas att Ellen har Svd där hon bor. 

Nu blir det te.
Adios
-Harry

2 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=R_f_mMJAezM&feature=player_embedded

    SvaraRadera
  2. Men glöm inte;

    http://www.imdb.com/media/rm592091904/nm0790057

    Marcus

    SvaraRadera