söndag 15 november 2009

you've seen it all...

...det är jag övertygad om, men jag är nästan alltid sist med att se roliga youtubklipp och tar GÄRNA emot tips i kategorin bloopers.

min favoritkategori är när nyhetsuppläsare säger fel.

en annan favoritkategori är nyhetsuppläsare/skådisar som snubblar i sändning. ojojoj va jag skrattar. Eller snubbel kort och gott tycker jag är fantastiskt kul.

asså här skrattar jag ju bara för att jag VET ju vad som kommer hända och man kan tänka sig vad de sitter och pratar om på traktorn. typ - "så, är du nöjd med ditt köp?" -"absolut, en begagnad traktor i det här skicket är svårt att hitta." osv... och sen behovet av att verka som att man fortfarande har full kontroll på läget även precis när man har fallit av en traktor vilket ser ut att göra sjukt ont. ahh det är kul.

äh nu fastnade jag på youtube, började skriva det här inlägget för typ en timme sen, men det finns ju så mycket kul.





asså den som kommer här skrattade jag gott åt trots att den var så fånigt tonsatt:


nej nu får det var nog. jag har skrattat mig alldeles matt.

/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar