måndag 30 november 2009

Förlagen i hagen

Jag vaknade precis från min nap, somnade klockan två och gick upp klockan halv åtta i morse. Rut och jag sågs på Mariatorget för ett frukostmöte. Rut sa att jag hade samma hållning som en ostbåge. Jag känner mig mest som en kackerlacka i både sinne och fysik. 
Vi gick inte till Blooms denna morgon  utantill Rival, ett misstag som inte går att omfamna. Jag åt en GI frukost, som bestod av två skivor bröd och  en skål keso med hallon. vem fan äter keso bara sådär, smaka röv.
Nej, Blooms for the win

Rut och jag i våra ungdomsdagar







2. Jag fick mig ett gott skratt när jag läste dagens Söndagsbarn, ha ha vilken riot.

Det har blivit dags för mig att hugga tag i de tio nya stripparna som jag numera kallar mitt liv.

God Speed
-Harry 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar