måndag 23 november 2009

Stilla hav

en gammal klassiker

jag har funderat en del på varför klockan på vår blogg inte överensstämmer med verkliga världen. men nu vet jag, de gick efetr en annan världs tid. nämligen stillhavstid. fett.

återigen en eloge till den fantastiske thomas olsson. asså shit va han alltid ställer upp och hjälper oss med alla tusen miljoner grejer vi inte behärskar än.

allt verkar vara under kontroll inför vernissaget imorgon. harry och jag har bestämt vad vi ska ha på oss och jag har köpt en gästbok som ni kan skriva i när ni kommer dit.

imorse när Thomas hjälpte oss att sätta ihop materialet så hörde jag (jag satt borta vid min skrivbord och jobbade) hur Harry skrattade högt åt våra egna strippar. det gör jag också.

ikväll kommer Susie hit och vi ska se The man who shot liberty valance, den ska tydligen vara bra.

vi ses imorgon
/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar