fredag 6 november 2009

Girlfriend got paid!!!!


kolla vad jag hade fått på min jobbmail imorse:

"Acknowledge,

An Iraqi made a fixed deposit of $6.5m usd in my bank
branch (Hang Seng Bank,Hong Kong) where iґm a director
and he died with his entire family in the war leaving behind
no next of kin, I'm ready to share 50/50 with you if you choose
to stand as my deceased client next of kin. If interested mail me
at the address below.

Email Contact: wong.yutang@livemail.tw

Yours Truly, Wong Tang."


asså hälften av 6.5 millioner amerikanska dollars!!!!!! vilken tur i orturen för mig att den där dirictorn dog. jag säger bara: Wong Tang pop the champagne!!




nästa gång jag skriver till er kommer det vara ifrån en dator gjord i guld dä varje bokstav på tangentbordet är diamanter. och sen ska jag köpa en sån där ölhatt så att jag inte behöver anstränga mig med att lyfta glas när jag ska dricka. ahhh från och med nu är det the life of plenty som hägrar.

/Rut Wong Tang

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar